loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
ben بازدید : 1101 پنجشنبه 1393/07/24 نظرات (11)

سلام دوستان من دوباره خبر خوبی دارم من تونستم قسمت بن نابینا به زبان اصلی پیدا کنم ولی باید از این پست استقبال خوبی بشه چون من باید دانلودشون کنم و اگه استقبال نشه خوب من الکی دانلود کردم.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hadi در تاریخ 1395/06/09 و 22:13 دقیقه ارسال شده است

ببخشید میشه بگید ازکجا دانلود میکنید؟؟؟؟؟؟شکلکشکلک
پاسخ : اکثرا ضبط شده
ولی خب تلویبون هم داره تو گوگل سرچ کنید آرشیو کل برنامه های صدا و سیما رو داره ک کبرا 11 هم جزئش هست

این نظر توسط raz در تاریخ 1393/08/10 و 14:21 دقیقه ارسال شده است

هرچند اگه یکی از قسمتای قدیمی رو به زبان اصلی میشد بزارین بال در میاوردم ولی من کلا با هر چی که آلمانی باشه موافقم زبانشونم که دیگه نگو که قند و عسله

این نظر توسط کاترینا در تاریخ 1393/08/05 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

سلام خواهشا این قسمت رو برای دانلود بزار من خیلی دنبال این قسمت گشتم ولی پیداش نمی کردم یا اگر پیداش میکردم دانلود نمی شد
ممنون
پاسخ : بن باید بزاره من سمیر هستم ولی خب مطمئا نیستم که درست باشه

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/07/28 و 18:18 دقیقه ارسال شده است

حنانه با این آدرسی که دادی خیلی کمک بزرگی کردی،این جوری حتما میشه پیداش کردشکلک
پاسخ : ممنون از حنانه خانم

این نظر توسط Hannaneh در تاریخ 1393/07/27 و 14:15 دقیقه ارسال شده است

بچه ها من فقط میدونم که دوبلور آلکس همونیه که صدای اشمیت مایر رو در سریال مدار صفر درجه حسن فتحی دوبله کرده بود...یادتونه؟اشمیت همون دانشجوی آلمانی بود که عاشق یه دختر فرانسوی به اسم ماریا لافونته شده بود و بعدش که جنگ شد به ارتش آلمان پیوست و بعدشم چون دیگه نمیخواست به نازی ها خدمت کنه با نامزدش دستگیر شدن و تیرباران شدن...منم هرچی دنبال اسمش گشتم چیزی پیدا نکردم...عجیبه ها!
پاسخ : اوه!!!!کل مدار صفر درجه رو تعریف کردین فهمیدین هنوز وقت نکردم دنبالش بگردم ایشالا با این اطلاعاتی که دادین پیدا میشه

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/07/26 و 17:40 دقیقه ارسال شده است

میشه بگین چه طوری باید گیر بیاریم که میگین راحته؟من نمونه صدای ۲۰تا از دوبلورا رو گوش کردم اما هیچ کدوم صدای الکس نبود.....من خودم به شخصه خیلی گشتم.خودم خیلی دوست دارم بشناسمش.
پاسخ : نمی دونم دیگه قواعد search کردنه حالا بعد از خلاصه ها دنبال دوبلور هم میرم

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/07/26 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

من به زبان اصلیشو قبلا دیدم اصلا دیدنش کیف نداره دوبلورای ما یه حال و هوای خاصی میدن به کبریشکلکآفرین داره کارشون.دوبلور الکس هم که هیچ کس نتونست پیدا کنه.....خیلی دوست دارم بشناسمش مخصوصا حالا که پیدا نمیشهشکلک
پاسخ : بچه ها پیگیر نیستن وگرنه راحت گیر میاد

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/07/26 و 11:08 دقیقه ارسال شده است

خیلی عالیه من این قسمت رو ندیدم اگه دوبله بود که فوق العاده بود ولی من به همین زبان اصلی هم راضیم قسمت های اصلی دیگه هم که گرفته بودم خیلی خوب بود مخصوصا اخریشکلک
پاسخ : دیگه همینم شاید نشه البته اینو من(سمیر) می گم

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/07/25 و 16:41 دقیقه ارسال شده است

من فقط دوبله شده دوست دارم
پاسخ : منم همینطور

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/07/25 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

من اصلا زبان اصلیشو دوست ندارمشکلک اما یه سوال از این قسمت دارم،وقتی سمیر میاد دیدن بن تو بیمارستان روی دست گلش یه کارت بود،روی اون کارت چی نوشته شده بود؟؟؟؟؟؟من اینو خیلی وقته میخوام بدونم اما نمیدونستم باید از کی بپرسم.راستی از دیشب چه خبر؟از قسمت آینده هنوز تریلری منتشر نشده؟شکلک
پاسخ : تریلر رو که الان می خوام برم دنبالش اون گله هم چیز خاصی نبود رو کارت عکس چندتا عکس زن بود که شبکه تهران سانسورش نکرده بود و چند بارهم اون قسمتو نشون داد همین


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 580
  • آی پی امروز : 73
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 268
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,766
  • بازدید ماه : 29,362
  • بازدید سال : 96,196
  • بازدید کلی : 607,300
  • کدهای اختصاصی