loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
ben بازدید : 1022 شنبه 1393/07/19 نظرات (22)

ماجرای صحنه مرموز این است که سمیر و آندریا در یک مراسم رسمی بودند وپس از برگشتن از آنجا آندریا کشته می شود. طبق عکس جدید احتمال(%100) شد.

مرگ آندریا

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Sun در تاریخ 1394/05/23 و 15:16 دقیقه ارسال شده است

دلم کباب شد 😭😭😭😭😭
پاسخ : !!!!

این نظر توسط الهام در تاریخ 1393/08/05 و 10:33 دقیقه ارسال شده است

این قسمت کی و چه ساعتی از RTL پخش میشه؟
خیلی ناراحت کنندس اگه آندریا بمیره هرچند همه نگران الکسن
ممنون
پاسخ : همین پنجشنبه 8 آبان ساعت 20:15 به وقت آلمان

این نظر توسط Regen در تاریخ 1393/07/30 و 11:27 دقیقه ارسال شده است

این قسمت هنوز از آر---تی----ال پخش نشده رسته ؟
خیلی مشتاق دیدن این قسمت هستم . فکر می کنی آندریا کشته شده باشه ؟ شکلکشکلک
پاسخ : نه این پنجشنبه نه پنج شنبه بعد
فکر می کنم هر چی باشه خیییلی غافلگیر شیم

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/07/24 و 11:10 دقیقه ارسال شده است

سلام حنانه،منم ندارم.(انگار هرکی که طرفدار کبری بوده و ماهواره و فیسبوک نداره اینجا جمع شده)شکلک.......نه بابا،سمیر کجا میخواد بره؟؟؟؟تازه یه دوست خوب پیدا کرده هاااااااا.خودش به خانم کروگر گفت یا من با الکس کار میکنم یا اصلا کار نمیکنم،تا الکس هست پس سمیر هست و چون الکس حالا حالاهااااااااااااااااااا هست،سمیر هم حالاحالاهااااااااااااااااااا هستشکلکشکلکشکلک
پاسخ : چه بهتر همه بچه مثبت

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/22 و 17:42 دقیقه ارسال شده است

نه اون طوری نمیشه،چون اون موقع ها که آندریا از سمیر میخواست بره تو بخش اداری سمیر میگفت برای کارش هدف داشته و حاظر نبود به هیچ عنوان کارشو ول کنه،آره لازم نیست به این چیزا خیلی دقت کنید،اینو هم در نظر داشته باشید که کارگردان کاری نمیکنه که این همه طرفدار از دورو برش برن کنار،به این راحتی نمیشه شخصیتی رو کنار بذاره،شخصیتی که واقعا همه قبولش دارن.یادم میاد یه زمانی کبری یازده شخصیتاش کلا عوض شده بودن شده بودن یه خانوم و یه آقا،واقعا خیلی میخره شده بود،تازه اون موقع سمیر شاید۳-۴فصل بازی کرده بود ولی اینقدر هوادار پیدا کرده بود که وقتی یه دوره نبود کلا کبری بیننده هاشو از دست داد و دوباره از فصل بعدش سمیر اومد،کارگردان یه اشتباهو دوبار تکرار نمیکنه اونم الان که۱۹فصل گذشته....به نظرم این طوری نمیشه.یه چیز دیگه هم هست،اگه فصل آخر بازی سمیر بود همه جا و تو خیلی از سایتا اعلام میشد و خبرش کلی صدا میکرد....امیدوارم استدل هام درست و منطقی باشه هم از نظر شما و هم از نظر کارگردانشکلک
همه چیز خیلی زود معلوم میشه.......امیدواریم شکلک
پاسخ : کاااااااااااااملا موافقم

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/07/22 و 11:49 دقیقه ارسال شده است

حالا که این اتفاق برای آندریا افتاده نکنه سمیر از پلیس بزرگراه استعفا بده و بره؟؟؟نکنه مثل خانوم انگلهارد بشه؟؟عجب برنامه ای داریمااااا،اول آخر باید نگران باشیم انگارشکلک
پاسخ : دیگه نمی خواد واسه همه احنمالات نگران باشد یه چیزی میشه دیگه!

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/21 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

آیدا راست میگی،یعنی الان همه کسایی که کبری رو میبینن تا الان فهمیدندکه قراره آندریا بمیره،خب این طوری واقعا بد ماجرایی لو رفته.من یه چیزی رو هم فهمیدم با دیدن عکسا،سمیر پیشونیش یه کوچولو زخمی شده،یعنی از قبل یه درگیری هایی صورت گرفته.احتمال میدم یه نفری میخواسته به دوست پلیس ما یعنی سمیر شلیک کنه و آندریا یهو پریده جلوش و جونشو نجات داده.یعنی هدف اصلی به نظر من سمیر بوده.ولی از وقتی که فهمیدم قضیه قبر رو واقعا خیلی خوشحال و راحتم.من خیلی از مرگ آندریا شوکه شدم.

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/07/21 و 14:25 دقیقه ارسال شده است

100% شکلک من هنوزم نمیفهمم بن چه طوری این عکسا رو پیدا کرده،یعنی مگه میشه یه چنین صحنه حساسی لو بره؟؟(بن با این حرف موافقی؟)پس اصولا میشه عکسای دیگه هم پیدا کرد از همون جایی که اینا پیدا شدن.....سایتی که بهم معرفی کردین رفتم اما از فصل جدید هنوز هیچ عکسی منتشر نشده،
پاسخ : دیگه همین بود دیگه بقیه چیزارو با جستجو تو گوگل پیدا می کنم

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/21 و 11:36 دقیقه ارسال شده است

منم ندارم حنانه،خیلی اهلش نیستم،دیگه۱۰۰% مطمئن باشید.آخه مگه عکسا رو از کجا گیرآورده که هنوز یه کوچولو شک دارین؟
راجع به پایانم بگم،اگه قرار بود که این سری آخرین سری باشه همه جا اعلام میشد سری آخر نه سری جدید.
پاسخ : برا 100 درصدکه باشه قبول برای فصل جدید هم که فصل آخر نیست موافقم

این نظر توسط Hannaneh در تاریخ 1393/07/20 و 22:33 دقیقه ارسال شده است

خداروشکر که آلکس جان نیس شکلک) یه سوال دارم.ماهنوش جان،مریم جان،آیدا جان شما فیسبوک دارین؟مدیر جان شما چطور؟دوس دارم باهاتون مرتبط باشم اگه میشه.من تازه اومدم و شدیدن طرفدار کبرا11 و آلکسمشکلک
پاسخ : دوستان جوابشون رو بدید من که ندارم


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 32
  • تعداد اعضا : 580
  • کاربران آنلاين
  • 01.thomasgrich
  • 02.michaelprion
  • 03.trevorfrava
  • 04.keithbub
  • 05.antoniokab
  • آی پی امروز : 84
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 323
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,821
  • بازدید ماه : 29,417
  • بازدید سال : 96,251
  • بازدید کلی : 607,355
  • کدهای اختصاصی