loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
ben بازدید : 631 دوشنبه 1393/07/21 نظرات (8)

امروز یک خبر خوب برای تمامی کاربرانی که ما را تا اینجا همراهی کردند من توانستم تیکه ای از سمت جدید از فصل جدید پیدا کنم.

برای دانلود روی download کلیک کنید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ayda در تاریخ 1393/07/30 و 16:55 دقیقه ارسال شده است

سلام
یه سوال داشتم هرکی میدونه جواب بده لطفا
قضیه ی دسیسه ای که برای الکس درست کردن و انداختنش زندان بعدشم خواستن بکشنش معلوم شد از طرف کی بوده؟من فقط قسمت اولی که الکس وارد سریال شدو تونستم ببینم خواستم بدونم قسمتی برای معلوم شدن قضیه الکس اختصاص دادن یانه ممنون
پاسخ : نه فقط یه اسم sampi
که فصل جدید هم فکر می کنم راجع به sampi هم باشه

این نظر توسط Hannaneh در تاریخ 1393/07/27 و 14:13 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااای مریم جون.چه خبر خوبی دادی.خیلی خوشحال شدم.چه بد که هیچکدوم فیسبوک ندارین.اونجا پر خبر و عکس و مطلب از کبرا11 س...
پاسخ : دیگه اینه دیگه!!!!
یعنی کامنتا و اعضاش هم از اینجا بهترن؟

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/24 و 17:51 دقیقه ارسال شده است

من خلاصه قسمت Jump رو ترجمه کردم......کوتاهه،تو نظرات بذارم؟
پاسخ : بله ممنون میشیم

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/07/24 و 10:59 دقیقه ارسال شده است

خیلی خوب بود،چرا اینقدر الکس ناراحته؟شکلکامشب رو بگید....................همون قسمت مورد علاقه منهشکلکحیف که برای دیدنش باید خیلی صبر کنیم،راستی مریم جونم خیلی خبرت دلچسب بود.امیدوارم زودتر دوبله و بقیه کاراش تموم شه.
پاسخ : خدا کنه

این نظر توسط محمدرضا در تاریخ 1393/07/22 و 11:46 دقیقه ارسال شده است

دانلودش کردم اما نگاه نکردم،میخوام اول تو تلویزیون ببینم بعد نگاه کنمشکلکخبر واقعا خوبی بود مریم خانوم.خییییییییلی خوب.

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/07/21 و 14:18 دقیقه ارسال شده است

بسیار عالیشکلکخیلی خوشحال شدم مریم جان،ممنونشکلکشکلک معلومه قسمت اول خیلی پیچیده و جذابه،به نظرم از اون قسمتایی هستش که ماهنوش دوست دارهشکلکمنم یه جورایی این مدل قسمتا رو خیلی بیشتر دوست دارم.نمونه واقعی دوستیشکلک

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/21 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

راستی ممنون
پاسخ : خواهش میکنم از شما هم ممنون

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/21 و 11:32 دقیقه ارسال شده است

بچه ها،یادتونه گفتم یه خبرایی میخوام بدم از کبری؟؟
شنبه عصری که خواهرم داشت از سر کار برمیگشت،سوار تاکسی که شده بود یه آقایی رو دید که داشت تلفنی حرف میزد حالا من خلاصه دارم میگم که چه اتفاقایی افتاد،خواهرم متوجه شد که آقا مسئول پخش شبکه تهرانه،چون میدونه من عاشق کبری هستم وقتی این موضوع رو میفهمه کلی ذوق میکنه و ازش راجع به کبری میپرسه،شمارشو به خواهرم میده.دیروز خواهرم بهش زنگ زد و کفت پرسیده که کبری خریداری شده یا نه؟اونم جواب داد که بله پرسیده،مسئولش گفته مجموعه کبری ۱۱خریداری شده و۱۰روز دیگه کدا رو اعلام میکنن تا بتونن فیلما رو ببرن به قسمت ترجمه و دوبله.خیلی خوشحال شدم و گفتم شما رو هم خوشحال کنم تو این روز و یه جورایی بهتون عیدی بدمشکلک
پاسخ : ممنون از عیدی خوبتون


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 26
  • تعداد اعضا : 580
  • کاربران آنلاين
  • 01.antoniokab
  • آی پی امروز : 104
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 352
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,850
  • بازدید ماه : 29,446
  • بازدید سال : 96,280
  • بازدید کلی : 607,384
  • کدهای اختصاصی