loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 909 یکشنبه 1394/05/25 نظرات (8)

دوستان سلام

با این قسمت کار وب رو مجددا به طور کامل راه انداختم

البته ممکنه بعضی وقتا دیر سر بزنم ولی خب مطمئن باشین هستم

اسم این قسمت formel zukunftهست که فکر می کنم ترجمش میشه فرمول آینده

این قسمت زبان اصلی هست و زمان اون هم 80دقیقه هست(یعنی دو قسمتی)

تو همین پست هم ازتون درخواست دارم که به نظرسنجی راجع به تلگرام (سمت چپ وب قسمت نظرسنجی)نظر بدین و بگین که موافق هستین یانه؟؟

برای دانلود این قسمت هم به ادامه مطلب مراجعه کنین!

برای دانلود پارت اول روی Download کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------

برای دانلود پارت دوم روی Download کلیک کنید

--------------------------------------------------------------------

 

برای دانلود پارت سوم روی Download کلیک کنید

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/06/06 و 18:30 دقیقه ارسال شده است

لطفا زودتر...ممنووووووووووون میشمشکلک
پاسخ : اد شدین!

این نظر توسط مریم در تاریخ 1394/06/06 و 18:28 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان...من خیلی مشتاقم عضو خانواده کبرا 11 در تلگرام باشم

username=Maryam_drv
پاسخ : عضو شدین!

این نظر توسط الیز یویو در تاریخ 1394/06/04 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

سلام چرا کیفیت صدا ضعیف است هی قطع و صل میشه و پارازیت تصویری زیاد هست تو قسمتاتون
پاسخ : بخاطر اینکه راحت تر دانلود شه مجبوریم کیفیت رو پایین بیاریم!

این نظر توسط nina در تاریخ 1394/05/27 و 3:48 دقیقه ارسال شده است

merc babate in ghesmat
پاسخ : خواهش می کنم!

این نظر توسط honey در تاریخ 1394/05/26 و 20:45 دقیقه ارسال شده است

ای بابا
دوستان یاری کنند
خخخخخ
نگا میکنیم دیگه
بازم ممنون
پاسخ : ؟؟؟؟!!!!!!

این نظر توسط honey در تاریخ 1394/05/26 و 2:31 دقیقه ارسال شده است

عاقا قسمت خوک گفتی اگه پیدا کنم زبان اصلی شو میزارم
چی شد؟؟؟؟؟!!!
ینی در به در دنبالش میکنم
خخخخخخخخخ
میشه قسمت فارسی این رو بزارین
ینی چ قد من درخواست دارمشکلک
پاسخ : خخخخخ!حتما می گردم!

این نظر توسط honey در تاریخ 1394/05/26 و 2:29 دقیقه ارسال شده است

ی تیکشو دیدم فک کنم ندیدم میشه یکم از داستان رو بگی؟؟؟؟!!!!!!
پاسخ : دوستان لطف کنن توضیح بدن...من خودم هنوز ندیدم(قبلا دیدم که خیلی یادم نیست!)

این نظر توسط زهره صابری در تاریخ 1394/05/25 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

سلام ممون بابت این قسمت
پاسخ : خواهش می کنم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 9
  • تعداد اعضا : 580
  • آی پی امروز : 74
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 457
  • باردید دیروز : 842
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,226
  • بازدید ماه : 26,822
  • بازدید سال : 93,656
  • بازدید کلی : 604,760
  • کدهای اختصاصی