loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 1005 دوشنبه 1393/06/24 نظرات (8)

دوستان سلام امروز براتون قسمت طمع رو به درخواست احسان یکی از کاربران آپلود کردم

این قسمت فقط تو رزبلاگ آپ شده و از این به بعد هم همه قسمت ها در رز بلاگ آپ میشه

و اما توضیح این قسمت

تو این قسمت پسرعموی سمیر وارد یه ماجرای کلاهبرداری میشه و ...

قسمت دهم فصل32

تاریخ پخش از شبکه تهران:4 شهریور 92

نام آلمانی این قسمت:gier

نام ترجمه شده:طمع

برای دانلود پارت اول روی download کلیک کنید.

 

----------------------------------------------------------------------------------------------

برای دانلود پارت دوم روی download کلیک کنید.

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حمیدرضا در تاریخ 1394/02/07 و 17:45 دقیقه ارسال شده است

سلام اگر میشه این قسمت را دوباره اپلود کنید دانلود نمیشه
پاسخ : اصلاح شد!

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/28 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

نه مطمئنم حرفی از خانم کروگر نزد،اسم رئیس سابق الکسو گفت من مطمئنم،چون گرفته بودنش مرده گفت از اون خیالم راحته چون کارشو بلده و حرفی نمیزنه....حالا بازم یه نگاهی بنداز،من قضیه سمپی رو نمیفهمم تو قسمت قبلی هم یه اشاره ای بهش شد،همون جایی که خانم کروگر از دست الکس عصبانی شد و گفت از اون قضیه به بعد رو اعصابت مسلط نیستی،همون موقع هم سمیر گفت من فکر کردم این قضیه تموم شدس.....یادت اومد؟سمپی رو قبلا هم داشتیم؟شکلک
پاسخ : شما راست میگی گفت برویر من فکر کردم گفت گروگر

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/28 و 11:48 دقیقه ارسال شده است

چرا خانم کروگر؟ما که اصلا نمیدونیمSAMPI یعنی چی؟؟شکلکهر چی هست بعد قسمت جشن خانوادگیه....
پاسخ : فک کنم شما 1 دقیقه آخر فیلمو ندیدی!
گفت کروگر مثل اون یکی(رئیسه) نیست دهنش قرصه حالا اگه شد کلیپشو آپ می کنم ببینین

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/28 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

واااای چقدر جالب و قشنگ بودشکلکدلم برای الکس خیلی سوختشکلک.....اون جور که آخرش نشون داد این ماجرا تموم نشده و قطعا تو یه قسمت بازم ماجرای این هفته باز میشه....شما چی فکر میکنین؟؟قسمت بعدی هم طبق اون چیزی که شبکه تهران اعلام کرده بود جشن خانوادگیهشکلکاما از قسمتای بعدی بی اطلاعم،شما میدونین؟شکلکراستی احتمال میدم هفته دیگه نشون نده میمونه برای هفته ی بعدشکلک
پاسخ : نمی دونم ولی هر چی هست پای خانم کروگر در میونه اگه کسی چیزی میدونه بگه

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/26 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

دوفصل رو میگم...هر فصل چند قسمته حدودا؟آره دوبلور کریس،آقای کیکاووس یاکیده بود،کلا تا به اینجا تمام دوبلورا خیلی خوب بودن.شکلک
پاسخ : فکر می کنم جقتشون 7 قسمتی بودن

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/06/26 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

کریسم خوب بود....فکر کنم ۳۰قسمتی بود،اما خوب یادمه چه طوری اومد و چه طوری مردشکلک
پاسخ : کریس هم طرفدار زیاد داشت مخصوصا با اون دوبلور درجه یکش

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/25 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

میشه چند قسمت؟
پاسخ : چی میشه چند قسمت

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/06/25 و 14:09 دقیقه ارسال شده است

کسی میتونه به این سوال من پاسخ بده؟کریس چند فصل و چند سری تو کبری۱۱ بازی کرد؟

پاسخ : کریس دو فصل در کبرا 11 بازی کرده از سال 2007 تا 2008


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 27
  • تعداد اعضا : 580
  • آی پی امروز : 105
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 354
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,852
  • بازدید ماه : 29,448
  • بازدید سال : 96,282
  • بازدید کلی : 607,386
  • کدهای اختصاصی