loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 736 پنجشنبه 1393/08/22 نظرات (17)

دوستان سلام

وب رسمی کبرا 11(با کمی اغراق)افتتاح شد.

از این به بعد به آدرس AFC11.IR مراجعه کنید.

و بزودی هم انجمن راه میوفته تا به راحتی راجع به فیلم با هم تبادل اطلاعات کنیم.

تبریک نمیگین؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط حنانه در تاریخ 1393/09/01 و 10:50 دقیقه ارسال شده است

وای چقد خوشحااااااااااااااااالللللللللللللللللللللمشکلک)))))))))))
کلی تبریک میگم ادمین جان ها!
خیلی خوبه.خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییی
پاسخ : ممنووووووووووون

این نظر توسط raz در تاریخ 1393/08/28 و 12:13 دقیقه ارسال شده است

چه بهتر که نیاد.راستی شبکه کرمانشاه هر روز ساعت 11:00صبح کبرا11 پخش میکنه الته شما که خودتون قسمتای بن رو دارید ولی گفتم بهتون بگم حالا شاید از قسمتایی که ندیدیم پخش کنهشکلکشکلک
پاسخ : مرسی ممنون ولی ما شبکه کرمانشاه رو نداریم!!مثل اینکه اونم دوباره سروکلش پیدا شده

این نظر توسط raz در تاریخ 1393/08/26 و 21:26 دقیقه ارسال شده است

اااه اومده بود کانالم نظر داده بود منم تحویلش نگرفتم هنوز جوابشو ندادم .خوب حالا که آدم شده برم جوابشو بدم بیچاره با این چیزایی که من بهش گفتم فکر کنم دو روز تو کما بودهشکلکشکلک
پاسخ : فک نکنم دیگه بیاد تو آپارات

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/08/26 و 21:07 دقیقه ارسال شده است

عجب اتفاقاتی افتاده ما نبودیماااااااااا،ول کنید بابا این حرفا رو بگذارید هر کس هر کاری که فکر میکنم درسته انجام میده،درست نیست که با کسی بحث کنیم، بهتره ادامه ندیم.نباید بگذاریم که این جور صحبتا ما رو هم بهم بریزه،منم کاملا موافق نظر مریم و آید هستم، الکس و سمیر و کبری رو بچسب و به ماجراهاشون فکر کنید.حالا واقعا تریلر رو نمیذارید؟ خب تو آپارات نذارين اما این جا بذارین دیگه لطفا...
پاسخ : تریلری منتشر نشده که بخوام بذارم وگر نه که من با حرف این جوجه ها کاری ندارم اونم لازمش بود بفهمه بچه های کبرایی نمیذارن هر کاری دلش میخواد بکنه

این نظر توسط raz در تاریخ 1393/08/25 و 22:24 دقیقه ارسال شده است

الن رفتم یه عالمه بهش پروندم بچه پروی تازه به دوران رسیده فکر کرده ما بوووووقیم هیچی بهش نمیگیم .چیزایی که تو نظر قبلی گفتمو فراموش کن من باهاتم نگران نباش یه فکری واسه چزوندنش میکنیم .
پاسخ : دستتون مرسی مثل اینکه همه ویدیو هاشو حذف کرده

این نظر توسط raz در تاریخ 1393/08/25 و 22:07 دقیقه ارسال شده است

آره اتفاقا وقتی گفتی رفتم آپارات دیدمش الان میخواستم بیام بهتون بگم که خودتون حواستون هست ولش کن این مشکل از خودشه قاطی داره ببینم ما با بدبختی میریم این کلیپارو پیدا میکنیم بعد ایشون با یه کلیک دان میکنه و به اسم خودش میزنه یعنی کار تو بدتر از کار اونه؟اینا یه مشت آدم مزخرفن که فقط حرف خودشونو قبول دارن و دم از خوبی میزنن و واسمون جا نماز آب میکشن باید بهش میگفتی که تو اگه خودت منحرف نبودی اون صحنه رو نمیدیدی چطور من دفعه قبل که نگاه کردم متوجهش نشدم ؟ایشون دقیقا واسمون ثانیه شو گفت اگه خودش چیزی نمیگفت مطمینن خیلیا متوجهش نمیشدن
پاسخ : ممنون از حمایتتون

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/08/25 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

مثل اینکه این دفعه واقعا خبری نیست....من نرفتم آپارات و نگاه کنم چون اصلا دنبال حاشیه نیستم،اصل یه چیز دیگس، ما دنبال دعوا نیستیم و هممون میدانیم که این مجموعه صحنه ها و دیالوگایی داره که کم تر کسی میپسندد و من شخصا دنبالشون نیستم،حالا من نميدونم دقیقا چی بوده تریلر و دوباره نگاه نمیکنم چون برام مهم نیست، شما هم خودتو ناراحت نکن، به هر حال هر کس نظری داره دیگه، البته منم قبول دارم نباید این چیزها تو آپارات باشه اما خب یه خورده هم ما نباید بعضی چیزا رو ببینیم.این نظر منه البته.
پاسخ : ممنون از نظرتون

این نظر توسط raz در تاریخ 1393/08/25 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

نه دعوا بده عیبه .من نظر همه واسه من محترمه چه موافق چه مخالف حالا هر چه دل تنگت میخواد ببپرس بالاخره یا موافقم یا مخالف دیگه دعوا نره دوره دعوا کردن به سر رسید
پاسخ : بحث شما و بچه های وب نیستین یه نفر داره تو آپارات کلیپ های کبرا رو کپی می کنه داره مارو ارشاد میکنه که تریلر صحنه دار نذار شما موافقید دیگه تریلر نذارم؟کسی هم پشتمون نیست درست حسابی حالشو بگیرم

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/08/24 و 22:02 دقیقه ارسال شده است

من خودم اصلا از دیدن این مدل صحنه ها خوشم نمياد و واقعا حالم بهم میخوره.واقعا صحنه هایی رو میبینم که هیچ مشکلی نداشته باشن،من فقط به الکس و سایر و ماجراهای نگاه میکنم نه بخش های که از نظر دین و وجدانم اصلا قابل قبول نیست،هر کس که اعتقادات سستی داشته باشه و کبری رو به خاطر صحنه هاش بخواد هر چیزی رو مو شکافی نگاه میکنه،اگه ما دنبال این جور صحنه ها بودیم ماهواره میخریم اما ما کبری رو واقعا برای دوستاتون میخواهم ببینیم نه چیز دیگر ای،خود من هر هفته امیدوارم و خدا خدا میکنم که تریلر که پخش ميشه قابل دیدن باشه،خدا ناراحت ميشه اگه ما صحنه های ناجور رو هدفمان قرار بدیم.خدا رو شکر که همه ما آدما چشم پاکی هستیم و هدف ما نگاه کردن کبری یازده هست با سانسور و هدف ما دنبال کردن ماجراهای دو تا از پلیسی بزرگراهه،فقط همین...شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : پرچم ما همیشه بالاس ولی یه سری افراد کوته نظر(کوته نظر رو داشتین؟)دارن مارو ارشاد می کنن که بده،عیبه چه میشه کرد اگه دوستان موافقن درست حسابی تو آپارات حالشو بگیریم دیگه به رای دوستان بستگی داره

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/08/24 و 20:39 دقیقه ارسال شده است

ای بابا، تریلر کجایی که یادت بخیر.....................................دعواااااااااااااااااااا برای چی؟چه بحثی؟ما که همه ی هدف داریم،و همه به هم احترام میذاریم
پاسخ : میشه دیگه! حالا منظورم خانم راز نیست الان برید کامنتای تریلر قسمت 6 رو از آپارات نگاه کنید یکی معلوم نیست از کجا اومده داره راجع به نوع ویدیو گذاشتن با من صحبت می کنه که این ویدیو مشکل اخلاقی داره شما جای من باشی ناراحت نمیشی هدف ما یه چیز دیگس یه سری آدم منحرف میان .......... بهش.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 25
  • تعداد اعضا : 580
  • آی پی امروز : 115
  • آی پی دیروز : 89
  • بازدید امروز : 523
  • باردید دیروز : 842
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,292
  • بازدید ماه : 26,888
  • بازدید سال : 93,722
  • بازدید کلی : 604,826
  • کدهای اختصاصی