loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
samir بازدید : 401 چهارشنبه 1393/09/12 نظرات (4)

دوستان سلام

من فکر می کردم که فصل 36 ده قسمت هستش(به گفته دوستان)اما امروز پی بردم که این فصل 7 قسمتی بوده و الان هم همه تریلر هاش منتشر شده و از شبکه R.T.L آلمان هم پخش شده و فقط باید دوبله بشه

به احتمال زیاد تا عید پخشش نمی کنن(البته شاید هم بعد ماه صفر پخش بشه)

نمی دونم شاید شما خبر داشتین!! اما من نمی دونستم و گفتم که دوستانی که مثل من نمی دونن با خبر شن

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/09/16 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

من خیلی دلم تنگ شده برای الکس و سمیر، دلم تنگ شده برای ماجراهای هیجان انگیزشون و بیشتر از همه دلم تنگ شده برای ساعت 11 شب های پنج شنبه که همه وجودمون میشد چشم و گوش و مشتاقانه ماجراهاشون رو نگاه میکردیم و به دیالوگای بانمکشون گوش میکردیم.....شکلکشکلکشکلک
پاسخ : خرابمون کردین!به جز انتظار چه میشه کرد؟

این نظر توسط آیدا در تاریخ 1393/09/13 و 20:18 دقیقه ارسال شده است

پس دیگه یعنی باید روز شماری کنیم تا شبکه تهران پخش کنه...چقدر سختشکلکشکلک
پاسخ : روزشماری رو که خیلی وقته شروع کردیم بقیه ش رو دوستانی که از پخش شبکه تهران خبر دارن بگن ما هم با خبر شیم

این نظر توسط حنانه در تاریخ 1393/09/13 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

احتمالا بعد ماه صفر پخشش کنن..
ممنون از خبر ادمین جان
پاسخ : خدا کنه!

این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/09/12 و 21:01 دقیقه ارسال شده است

کی گفت ده قسمته؟ نه قسمت بود...من شک نداشتم که 9 قسمته،اسم تمام قسمت رو با معنیش قبلا گذاشته بودم.شما که خودتون دیده بودید،نه قسمت بود.
پاسخ : من اولش که سایتا رو می گشتم 6 قسمت بود بعد شد 7 الان هم 4 دسامبر هستش در صورتی که آخرین قسمت 20 نوامبر پخش شده و بعدش،نه از اسم قسمتا خبری هست نه از تریلر و نه از تاریخ پخش حالا باز می گردم شاید به نتیجه ای رسیدم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 29
  • تعداد اعضا : 580
  • کاربران آنلاين
  • 01.thomasgrich
  • 02.michaelprion
  • 03.trevorfrava
  • 04.keithbub
  • آی پی امروز : 83
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 315
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,813
  • بازدید ماه : 29,409
  • بازدید سال : 96,243
  • بازدید کلی : 607,347
  • کدهای اختصاصی