loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط مریم در تاریخ 1393/07/18 و 11:12 دقیقه ارسال شده است

ماهنوش من اون موقع هم گفتم که به ترتیبش شک دارم و عین اون چیزی گذاشتم که دیده بودم،اما اگه ترتیب هر ۹قسمت گیرم بیاد حتما بهتون میگم،حق با ماهنوشه،اگه اون صحنه دیشب بوده باشه دیگه خیالمون راحته راحت میشه.
پاسخ : فکر نمی کنم واسه دیشب باشه چون اگه بود حتما یه چیزی از اون صحنه تو تریلرهاشون میذارن بعدش هم معمولا قسمت های جذاب و محیج واسه آخر فصله.........البته فک می کنم

این نظر توسط ماهنوش در تاریخ 1393/07/18 و 10:46 دقیقه ارسال شده است

از دیشب کسی خبر نداره،شاید اون صحنه مرموز دیشب بودهشکلکاگه دیشب بوده باشه خیالمون راحت میشه......مریم انگار شما اسم قسمتا رو درست گفته بودی اما انگار ترتیبش درست نبوده.الان شما اسم قسمتا رو با به ترتیب گفتین؟
پاسخ : فکر میکنم به ترتیب باشه


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 35
  • تعداد اعضا : 580
  • کاربران آنلاين
  • 01.thomasgrich
  • 02.michaelprion
  • 03.trevorfrava
  • 04.keithbub
  • 05.antoniokab
  • آی پی امروز : 87
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 326
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,824
  • بازدید ماه : 29,420
  • بازدید سال : 96,254
  • بازدید کلی : 607,358
  • کدهای اختصاصی