loading...
هشدار برای کبرا 11
آخرین ارسال های انجمن
alex بازدید : 944 یکشنبه 1393/10/21 نظرات (19)

سلام دوستان.

می خواستم امروز بهتون بگم که تمام قسمت های زبان اصلی فصل های 1-29 رو من دارم.فقط کافیه بگید چه قسمتی از چه فصلی تا براتون حدااکثر تا اخر هفته ی بعدش براتون اپلود بشه.فقط یک مطلب مهم دیگه باقی میمونه که درباره خود سریاله.اگه من بخوام سریال رو بدون هیچ سانسوری اپلود کنم متاسفانه از سرور حذف میشه.فقط می خوام نظرتون رو در این باره بدونم که سانسور بشه یا نه. چون فیلم با سانسور بهتر از اینکه همونم نباشه!

پس منتظر نظر های شما هستم!

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morvarid در تاریخ 1394/06/19 و 14:22 دقیقه ارسال شده است

bebakhshid key upload mikonid
پاسخ : معلوم نیست!

این نظر توسط morvarid در تاریخ 1394/06/01 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

salam mamnun az site khubetun lotfan fasl haye 1 ta 3 ro upload konid hata shode ba sansur
پاسخ : چشم!!

این نظر توسط F@t €M €h در تاریخ 1394/04/25 و 18:53 دقیقه ارسال شده است

سلام گلم وب خیلی جالب داری من که عاشقش شدم کاشکی از بن بیشتر بزاری دیگه عالی میشه
فقط ازت یه درخواستی دارم میشه اون قسمت هایی که بن تو کبرا 11 بود و ایران نشونشون نداده میشه بزاری برای دان ممنون😚
پاسخ : ممنون،به درخواستتون رسیدگی میشه!

این نظر توسط parinaz در تاریخ 1394/03/17 و 20:42 دقیقه ارسال شده است

خیلی ممنون که جواب منو دادین....پس من منتظر قسمتای قشنگش می مونمشکلک
پاسخ : حتما!

این نظر توسط parinaz در تاریخ 1394/03/14 و 19:12 دقیقه ارسال شده است

با سلام.........من خیلی وقت نیست که سایت شما رو پیدا کردم ولی توی این مدت فهمیدم که سایت فوق العاده ای دارین...واقعا عالیهشکلک یه درخواست داشتم من تمام قسمتای این فیلمو که یان و بن همکارای سمیر بودن می خوام...همه رو ...واقعا دنبالشون می گشتم . اصلا نمی دونم چه فصلایی میشه؟ فقط می خوام کلشو داشته باشم...میشه بهم کمک کنید؟؟آخه گفتید از فصل 1 تا 29 رو دارید...خواهش می کنم ناامیدم نکنیدشکلکشکلک هیچ سایت دیگه ای این سریالو برای دانلود نگذاشته
پاسخ : آپلود زمان میبره و برای همین نمیشه کلشو آپلود کرد بزودی هر هفته 2 یا 3 قسمت آپلود میشه که شما می تونین ببینی!

این نظر توسط moayad در تاریخ 1394/02/28 و 21:12 دقیقه ارسال شده است

به نظر من اگه سانسور شه بهتره
پاسخ : سانسور زمان زیادی میبره ولی خب ما اگثرا قسمت هایی از مجموعه زبان آصلی آپلود میکنیم که مشکل خاصی نداشته باشه

این نظر توسط nina در تاریخ 1394/02/18 و 21:16 دقیقه ارسال شده است

سلام
میشه قسمت 4 از فصل 25 رو به ایمیلم بفرستید.من ازتون می خرم.مرسی
nina.hazrati87@gmail.c
om
پاسخ : چک می کنم اگه داشتم ارسال می کنم!

این نظر توسط نوا در تاریخ 1394/02/18 و 0:05 دقیقه ارسال شده است

سلام..من تازه همين امشب با سايت خوبتون آشنا شدم...و خواستم ازتون بابت زحماتي كه ميكشيد تشكر كنم..شکلکشکلکشکلک
فقط اگه امكانش باشه يه در خواستي دارمشکلکميشه قسمت شب آخر و اون دو خواهر كه هفته ي پيش نشون دادو بدون سانسور بزاريد؟؟؟اخه تلويزيون اينقدر سانسورش كرد كه من هيچي از فيلم نفهميدم...اگه بزاريد ممنون ميشم بازم تشكر از سايت خوبتونشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : قسمت های زبان اصلی و بدون سانسور سخت گیر میان ولی خب اگه ما قسمتی رو زبان اصلی (مخصوصا از الکس)گیر بیاریم حتما آپلود می کنیم!

این نظر توسط مهسا در تاریخ 1394/02/11 و 16:03 دقیقه ارسال شده است

سلام همسر من این سریال رو از شبکه rtl میدید و خیلی سریال رو هر دو دوست داریم متاسفانه جدیدا همش سیگناله و شبکه قطع هستش میخواستم خواهش کنم از اولین قسمت حضور الکس رو که فکر کنم میشه فصل 35 به صورت زبان اصلی اگر دارین من ازتون میخرم اگر امکانش هست هر قسمتش رو به ایمیلم بفرستین منم بابت هر قسمت مبلغش رو به حسابتون میریزم منتظر جوابتونم لطفا ایمیل بدید
zohrehd90@yahoo .com
پاسخ : بهتون ایمیل دادم!

این نظر توسط amir در تاریخ 1394/02/07 و 19:00 دقیقه ارسال شده است

دوبله شده ازقسمتهای تام و یان و کریس دارید ؟؟؟
پاسخ : چون تام و یان کریس طرفدار زیاد دارن اگه قسمتی از این بازیگرا پیدا کنیم زود آپلود میکنیم!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    موافق ساخت گروه کبرا 11 در تلگرام هستید؟
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 147
  • کل نظرات : 712
  • افراد آنلاین : 22
  • تعداد اعضا : 580
  • کاربران آنلاين
  • 01.gabrieltuh
  • آی پی امروز : 111
  • آی پی دیروز : 88
  • بازدید امروز : 369
  • باردید دیروز : 871
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 4,867
  • بازدید ماه : 29,463
  • بازدید سال : 96,297
  • بازدید کلی : 607,401
  • کدهای اختصاصی